vineri, 26 iunie 2009

It was his end...


Michael, Michael! Nu-l ascultam foarte mult pe Michael Jackson, oarecum mă cam speria. Îmi plăceau totuși „Dirty Diana”, „Thriller”, mai ales videoclipul, modul de dans al lui Michael, și de el cred, încă era negru, deși se puteau vedea urme ale operațiilor estetice. Mai târziu am rămas doar cu lucrurile enumerate mai sus și o melodie sau două mai noi. Atât. Îmi pare rău că a murit, așa cum îmi pare rău că și-a făcut atâtea operații ca să devină altcineva. Oricum, trăiască muzica lui, în fond cam asta rămâne după orice artist...munca de-o viață. Îmi spunea cineva de curând că are impresia că Michael Jackson nici măcar nu respiră în timp ce cântă Dirty Diana. Așa să fie oare? :)

1 comentarii:

Laura Teodora spunea...

Ehe. Respira el de numa. Se simtea in cantec. Da, respira, la trecut.
PS. My favourite song din repertoriul lui e Billie Jean. Si vin apoi si Heal the world si You are not alone.
PS2. Stiu juma din dansu de la Thriller. :P