joi, 2 iulie 2009

Ale vrea Pick-up


Mi-am adus aminte cum era acasă. Am știut tot timpul, de fapt, dar mi-am amintit de perioada în care tata punea muzică la pick-up și eu făceam ochii mari și țipam la el să dea muzica mai încet că e prea urâtă. Am crescut și am început să îmi pun singură muzică la pick-up. Apoi am plecat de acasă și mi-am dat seama că îmi lipsește. Oricum și dacă m-aș întoarce nu „mi-ar mai cânta”, pentru că e prea bătrân și a cedat. Poate cândva fugeam de muzica ce răsuna din pick-up, fugeam chiar de pick-up pentru că aveam casetofon și walkman dar acum mijesc ochii la vinilul cu Led Zeppelin și mi-aș dori să am vechiul meu pick-up în loc de winamp.Cred că cer ajutor. Da, vreau un pick-up. Are cineva unul de dat? Help, please!

2 comentarii:

Cristian Vicol spunea...

vinilul cu LZ care e al meu :p. ai putintica rabdare, cine stie

cucu-bau spunea...

pfuuuuai , are taica-miu doua, da mai degraba ar renunta la ochii din cap :)...ala mai vechi are valoare sentimentala, desi e batraior, are baston si barba....dar e mosul batran pe care am ascultat povesti de la punguta cu doi bani la fata mosului cea cu minte si lebedele fermecate(my fav)si muzica muzicaaaaa....memories...pick-upul novice a fost gasit doar dupa multe anunturi din publitim si cautari indelungate...asa ca treci la treaba, ia niste ziare si poate gasesti un nenea octogenar care e dispus sa-ti dea un pickup ;) good luck