miercuri, 10 iunie 2009

Corespondența micuțului ”Cap de Ou”



Știu că nu-i frumos să citesc scrisorile oamenilor, dar câteodată am nevoie de gândurile altora să îmi regăsesc încrederea în mine. Nu contează dacă le găsesc într-o Tanti Roz care mereu inventează ceva nou, sau într-un Oscar ”Cap de Ou” care-și așterne cuvintele pe hârtie pentru un Dumnezeu în care nici măcar nu crede. Poate că ar trebui să mă simt vinovată. Dar nu mă simt. Mă rod , însă ,zeci de întrebări. Mă întreb cum e să ai 10 ani și peste 13 zile să ai 100? Oscar știe. Mă întreb cum e să-l regăsești pe Dumnezeu prin intermediul unor epistole? Oscar știe. Cum e să ai o nevastă albastră? Dar prieteni numiți Bacon și Pop Corn? Oscar știe. El știe cum să trăiască 100 de ani în 13 zile, cum să aibă o nevastă la cei 10 ani ai săi, cum să fie ingrijit de o asistentă bătrână, numită Tanti Roz, fostă luptătoare de wrestling, cum să își trăiască ultimele zile din viață, cum să învețe cititorii ca mine sa se regăsească.

2 comentarii:

bogdan spunea...

Carte(defapt cartulie) geniala!!!!
Iti multumesc din suflet ca mi-ai dat-o si mie. E pur si simplu superba.
Imi aduc aminte de ea cu un mare zambet pe buze :D
Mersi :*

Alex spunea...

Cu mare placere tutule :*:*:*:*