miercuri, 2 octombrie 2013

Cum ne iubeam



Un avion a tăiat în două cerul aflat deasupra noastră, măturând cu aripile lui norii îngrămădiți. Am întors capetele fascinați și-am urmărit atent cum micul aparat de zbor gonea grăbit spre centrul soarelui. Încă ne țineam de mână, lumea se liniștise și degetul tău se mișca lent pe marginile pălmii mele. M-ai tras tot mai aproape de tine, atât de aproape încât cine și-ar fi lăsat privirea asupra noastră nu ar fi știut să spună dacă suntem doi sau doar unul. Brațele ți s-au împreunat pe spatele meu și m-au strâns ca și cum s-ar fi temut că mulțimea ar fi putut să mă înghită. Nimănui nu-i păsa, ei nu aveau habar de existența noastră acolo. Ți-am simțit obrazul pe gât, aspru și fierbinte. Buzele ți s-au mișcat încet șoptindu-mi să nu dispar. Nu aveam de gând. Ușurat, ți-ai lăsat una dintre palmele calde și transpirate să-mi alunece pe picior. Cealaltă încă mă ținea lipită de tine. Erai fericit, eram fericită și sufletele noastre dansau împreună. Dansau pe muzica ale cărei versuri mi le-ai dedicat într-o dimineață târzie de toamnă. Mi-ai spus atunci că mă vrei cu adevărat, că sunt frumoasă și tot ceea ce se revarsă din mine e la fel de frumos. Mi-ai povestit cât de mult îți dorești să mă vezi și cum m-ai vrea numai pentru tine. Mi-ai mai șoptit printre altele că ți-ar plăcea să mă ți de mână tot timpul, că ți-ai dori să mă ai în brațe și eu să-ți zâmbesc mereu. Visai frumos și inocent uitându-te în mine ca și cum știai că va fi ultima oară. Era atât de plăcut și de calm în preajma ta și te iubisem și te iubeam pentru că erai singurul dintre oameni care și-a întins brațele spre mine atunci când am strigat după ajutor. Ai ales să te izolezi între zidurile mele, de dragul meu și deși știai că nu vei poposi prea mult m-ai ajutat să astup toate crăpăturile, prin care ei ajungeau la mine, pentru că nu voiai să ne găsească nimeni. Zilele și nopțile ar fi trecut nepăsătoare peste noi, dar tu mi-ai dărâmat blocurile de piatră, într-un moment de neatenție, când inima mea clădea altceva pentru tine.

0 comentarii: