sâmbătă, 20 noiembrie 2010

London here I come!



Mai sunt două zile. DOUĂ zile!!! Şi pentru că nu mă îndrept către un oraş în care nu ai ce vedea, m-am gândit că e necesar să îmi fac o listă cu locuri interesante pe care le-aş putea vizita în Londra. Deci, cafeaua-i lângă mine, buna dispoziție și-a ocupat teritoriul, curiozitatea e la ea acasă și internetul e nerăbdător să-i dau de lucru. Pe lângă British Museum şi Madame Tussauds am găsit o mulţime de alte locuri, demne de atenție, care nu necesită nici un bănuţ din buzunarul meu. Aşadar, mi-au atras atenţia:
Asta înseamnă că nu mă voi plictisi. Și cum Londra e destul de mare încât să adune la un loc o mulțime de MINUNĂȚII care merită văzute, m-am gândit să arunc o privire și asupra locațiilor care costă totuși ceva. Le vreau pe toate! Vreau parcurile, vreau aglomerația, arhitectura, arta și tot ceea ce-mi poate sătura setea de cunoaștere. Timp și bani să fie! See you soon!

0 comentarii: