duminică, 26 septembrie 2010

Compromisuri



Te provoc!
Împrumută-mi ochii tăi pentru o clipă,
Sunt curioasă cum mă vezi.
Îţi cer...
Să-mi dai buzele tale, doar un minut,
Să ştiu ce e adevărat din tot ce-mi spui.
Te rog...!
Fă schimb de inimă cu mine,
Mă macină ceea ce simţi atunci când mă priveşti.
Nu crede c-am să-nlocuiesc ceva la tine.
Te vreau intact, exact aşa cum eşti.
Oferă-mi tot şi îţi promit,
Te voi recompensa numaidecât,
Dar după schimb, aş vrea să rămâi tu, acelaşi tu,
Nu eu, o manipulatoare a sufletului tău pierdut.

Pentru Cristi G., it was fun back then! Enjoy my thoughts!

4 comentarii:

Anonim spunea...

nu-s cumva lucruri pe care le scriau adolescentii in primele clase ale liceului?

Alex spunea...

Anonimule care eşti tu anonim...care-i baiu? Nu-ţi place, nu trebuie să citeşti. Am avut un film şi-atat. Hai, să auzim de bine!

Alex spunea...

Ah, am uitat: Oamenii mai dau şi greş ;).

Anonim spunea...

draga Alexxa...asta e, nu toti prindem aceeasi idee...unii chiar nu au prins...'esenta'a catorva fraze...pacat...cata ignoranta...si superficialitate!:((.......................manu...............