duminică, 1 august 2010

You still hurt me



Plecase de tot. Nu mai avea de gând să se întoarcă. Asta fusese tot ceea ce îmi putuse oferi. M-am resemnat cu gândurile astea până într-o noapte când am primit un telefon. Câteva secunde persoana de la celălalt capăt nu a spus nimic. I-am auzit doar respiraţia grea ciocnindu-se de receptor.
- Călin, tu eşti?
- Alo? Călin, tu eşti? Dacă tu eşti într-adevăr, te rog vorbeşte!
Într-un final mi-a răspuns. Era băut.
- Da, eu sunt. Aş vrea să înţeleg ce s-a întâmplat cu mine. Te doresc. Nu înţeleg. Nu înţeleg... Ştii, nu-mi pot explica mie, darămite ţie. Sunt sigur doar de faptul că te doresc.
- Aş vrea să îţi pot răspunde la fel. Nu mai pot. Poate dacă te-ai fi răzgândit în momentul în care te-ai ridicat de lângă mine şi ai plecat. Am încetat să mai fiu aşternutul tău. Nu mai pot. Îmi pare rău Călin.
- Nu-mi închide. Vorbeşte măcar cu mine.
Pentru un moment am vrut să închid şi să-mi leg firul telefonului în jurul gâtului să-mi sufoce orice cuvânt, dar mi-am dat seama că adoram vocea blestematului meu Călin şi discuţiile cu el.
- Dacă ai şti cât de mult aş vrea să-ţi explic. Dar mă chinui de ceva vreme să găsesc un răspuns şi nu reuşesc să dau de el. Te vreau lângă mine. Să ştii!
- Cred că trebuie să te oprești. Eu am luat de la tine ce am vrut. Știu că sună foarte egoist, dar așa este. Am luat.
- Şi eu ce am luat? Din câte ştiu eu la piaţă e 50-50. Dai şi iei.
- Asta-i drept. Dar ai avut ocazia să te opreşti. Să mă opreşti.
- N-am făcut-o.
- Atunci nu mă mai priveşte pe mine. Oricum într-un final tot aici s-a ajuns. Prefer să las discuţiile inutile deoparte.
- Vreau să vin la tine.
- N-ai s-o faci!
- Dar vreau. Te doresc, ţi-am spus.
- Nu mai contează.
- Nu mai insist. Te las, dar trebuie să-mi promiţi că în noaptea asta o să visezi la mine
- Am visat odată. Asta a fost tot Călin. Uite cum facem, vino noaptea asta, dar pe urmă vreau să dispari.
Receptorul s-a izbit brusc de furcă. Nu se inchisese. Îl puteam auzi încă pe Călin cum alerga prin cameră şi repeta: "Doar noaptea asta şi-apoi dispar, promit. Doar noaptea asta."
Îmi părea rău de bietul nefericit. Am închis telefonul şi l-am aşteptat. În frigider aveam o doză de bere. Am desfăcut-o şi am dat-o pe gât. Toate au un început. Am aprins lampa din cameră şi m-am dus în balcon. Eram agitată. Trecuseră zile bune de când nu-l mai văzusem. Îmi lipsea dar trebuia să se sfârşească. M-am cuibărit în fotoliul vişiniu cu o ţigară între degete. Cât îmi lipsea nefericitul! Era vorba doar de o noapte. O ultimă noapte. Am tras un fum adânc în piept. Între degetele mâinii stângi am strâns puternic catifeaua de pe braţul fotoliului. Fumul se rostogolea în zeci de cercuri în lumina fadă ce străbătea fereastra balconului.
Era atât de linişte. Până să ajungă Călin am stat ghemuită pe fotoliu tremurând încontinuu. O muscă mi s-a aşezat pe braţ. Uitasem de ţigară. Mi-am mişcat mâna uşor şi scrumul s-a prăbuşit pe pământ lăsând pe catifeaua fotoliului bucăţi mărunte de tutun şi foiţă arsă. Începuse să bată vântul. Perdeaua ce atârna spânzurată pe un fir subţire de aţă s-a desprins şi m-a acoperit cu totul. Am rămas nemişcată cu perdeaua făcută ghem peste mine. Călin bătea la uşă. Soneria începuse să urle. Alte ciocănituri. Din nou soneria. Mi-l imaginam foarte beat, cu fruntea rezemată de vizor şi cu mâna blocată pe butonul soneriei. Am stins toate luminile mai puţin lampa, m-am îndreptat spre uşă şi-am deschis. Stătea în faţa mea cu braţele sprijinite de tocul acesteia.
- Intră!
Niciun cuvânt nu s-a mai spus apoi. Nici măcar unul. Am stins lampa din dormitor şi m-am cuibărit în pat. Încă tremuram. Călin s-a aşezat la picioarele mele. Ţinea capul plecat. Cu o mână mi-a prins glezna. Mă strângea. Am tresărit dar nu mi-am tras piciorul. Eram curioasă ce avea să urmeze. Călin s-a ridicat brusc şi-a lăsat hainele pe jos şi s-a lungit deasupra mea strângându-mă puternic în braţe. Mi-ar fi plăcut să mă lase fără suflare. Rapid, acolo în braţele lui. Nu era criminal. În schimb, m-a eliberat puţin din strânsoare şi s-a lungit spre gâtul meu atingându-mi lobul urechii cu limba. Tremurul a devenit şi mai puternic iar el m-a eliberat răsucindu-se, lângă mine, pe spate. Mi-am aruncat şi eu hainele pe jos şi m-am lipit de el. Nici măcar o vorbă nu a stat între noi. I-am fixat privirea cu ochii în timp ce îmi plimbam degetele pe abdomenul lui supt. Am stat aşa acele câteva ore care mai rămăseseră din noapte. Dimineaţă când m-am trezit dispăruse.

12 comentarii:

Anca Alexandra spunea...

Foarte frumos si emotionant. Te face sa traiesti fiecare rand, fiecare cuvant. Bravo!! :*

Alex spunea...

Mersi, ăsta e doar un pasaj, de fapt, dacă stau să mă gândesc bine ultimele 5 postări sunt doar pasaje din Călin. Mai am puţin şi o să le adun cap la cap pe toate :). Îmi spui dupaia cât de emoţionant este. :*:*:*

Claudiu spunea...

Eheee. First off all faina noua infatisare a blogului it's...yummy! Cât despre post, din nou imagini foarte foarte tari aşa cum mă aşteptam. E unul din episoadele cele mai tari so far, cred. Foarce fain!:D

Alex spunea...

Păi dacă tu vezi ăsta ca fiind tare nu pot să zic decât că aşa e...e sunt de altă părere :)), da e yummy, I need sugar, remember? :*

Mădălina spunea...

Nu mă voi abate de la subiect, pur şi simplu îmi place, şi cu fiecare postare îmi place tot mai mult...

Anonim spunea...

Am o propunere pt tine axyy-filme.com
in dreapta am acolo o categorie : BLOGURI INTERESANTE
te-ar interesa sa ajungi acolo sa te citeasca 5.000 de oameni zilnic ?
Add id messenger happy_dar

Cristi spunea...

Bună ziua, am 3 propuneri de parteneriat pentru acest blog

Dacă te-ar interesa un schimb de link cu unul dintre bloguri sau cu toate 3, trimite-mi un Reply la mesaju acesta.

Iar blogurile mele sunt :

Coafuri tunsori frizuri
http://coafuritunsorifrizuri.blogspot.com/

Diet
http://best-dietss.blogspot.com.

Machiaj
http://machiajdeochi.blogspot.com/

Toate cele bune şi sper că nu te-am deranjat cu acest mesaj.

Alex spunea...

Cristi nu m-ai deranjat cu mesajul tău. Presupun că această colaborare constă în adăugarea în blogroll-ul meu al link-urilor tale și invers. Dacă e așa, accept. Aștept un răspuns.

Anca Alexandra spunea...

Astept cu nerabdare. Am un prieten care ti-a admirat foarte tare blogul si felul in care scrii. Keep up the great work! Nici nu mai incape vorba de "good". :*:*

ephemeral.psyche spunea...

interesant...mi-a captat atentia...continua ceea ce faci, pentru ca esti talentata fara indoiala :)

Alex spunea...

Mersi mult :)

J.S. spunea...

superb mod de exprimare. :D