sâmbătă, 5 iunie 2010

Yesterday`s colours




Aud aceaşi întrebare zi de zi. Nu ştiu ce vreau să fac. Sau poate că ştiu şi dacă v-aş zice aţi crede că sunt nebună. Vreau să plec, să scriu de peste tot unde ajung. Asta vreau să fac pentru că I am really made of dreams, şi altceva mai bun decât asta nu am. De acolo vin toate. Pentru că îmi permit să visez, pot scrie, pot crea lucruri, pot avea sentimente puternice pe care unii ajung să le cunoască şi să se sperie de ele sau pe care nu au habar cum să le aprecieze. Pentru că mi-am permis să visez, tot ceea ce s-a întâmplat în jur a prins culoare în ochii mei. Am cunoscut oameni, am cunoscut locuri. Am văzut pasiunea lor pentru scris. Şi asta m-a întărâtat şi mai tare să plec şi să fac ceea ce vreau. M-am pierdut pe drum, însă. Nu ştiu de ce, dar am făcut-o şi mi-am dat seama că nu voi reuşi să realizez ceea ce mi-am dorit pentru că din ochii mei s-au şters culorile, şi tot ce înşir pe foaie sunt nişte trăiri, nişte frânturi de vis pe care tu le vizualizezi pentru simplul fapt că eu vreau asta şi îţi dau voie. Sunt o laşă. O naivă. Cred...în nimicuri, în vise nerealizabile, în vorbe fără însemnătate. Doar cuvintele pe care le pun pe hârtie mă liniştesc. Acolo totul este aşa cum vreau eu să fie. Acolo, culorile de ieri revin şi mă despart pentru câteva clipe de sepia care mă împrejmuieşte azi.

0 comentarii: