luni, 31 mai 2010

I`m made of dreams


Asculta mai multe audio Muzica


I know I`m growing old and I`m scared, but I know I`ll be the same cause I`m made of dreams.


S-a cam sfârşit. În faţa mea se întind câteva gâturi de sticlă. Miroase a hamei, a expresso lung cu lapte şi a tutun. Doar două becuri oarbe sunt martorele "ultimei" noastre nopţi . Ar trebui să mă bucur văzându-vă înşiraţi de-a lungul celor două mese, ca nişte mărgele pe o bucată de aţă, dar mă întristez. Masa, de pe care s-a şters pasta pixului albastru şi pe care au rămas inscripţionate doar câteva litere goale, e a altora. Două degete pocnesc în faţa ochilor mei. Mă trezesc, ca după hipnoză, cu aceaşi expresie pe faţă. Aş vrea să schimb ceva. Mă bucur că am ajuns până în momentul ăsta, dar aş vrea să ne teleportăm cu toţii "ceva" timp în urmă în locul în care ne-am cunoscut. Mi-ar face plăcere, şi asta pentru că am o problemă cu creierul şi nu-mi amintesc cum v-am cunoscut. Probabil mi s-a scurtcircuitat de la atâtea vise. This day is mine, the rest of them are yours!

0 comentarii: