sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Tranzacție



M-ai vândut nopții

Lacom, grăbit, neștiutor,

Timpul a trecut pe lângă mine.

Tu ai stat într-un colț și ai privit.

Fum și tăcere.

Noapte crudă, sunt a ta!


M-ai vrut înapoi.

Noaptea ți-a oferit o bucată din lună,

Ultimul nor cenușiu,

Praf dintr-o stea pierdută,

Și imaginea mea risipită pe bolta întinsă.


Rătăcit prin zi,

M-ai căutat, ai mituit zorii

Iarba, lumina, vântul, căldura.

Învins ai acceptat refuzul lor,

Noapte crudă, am rămas a ta!

2 comentarii:

Claudiu spunea...

Desi nus eu ala foarte poetic asa de fel, nici la scoala nu imi placea sa stii ca poeziile tale is faine. Cum am zis le-as da copy paste si le-as trimite la gagici, poate am succes:))...faci ca oprisor care scria scrisori de dragoste pentru colegi:))

bogdan spunea...

Foarte fain kiky! Nu stiam ca te-ai apucat de scris poezii :)
Felicitari si te sustin pe mai departe!
Love ya tutu! :)