duminică, 18 ianuarie 2009

Pentru...


Unii dintre noi mor fără să încerce nimic din ceea ce le-ar putea schimba viaţa. Alţii trăiesc fără să le pese că poate mâine sau peste câteva secunde s-ar şterge de pe pământ. Nu ştiu din ce categorie fac parte, nu ştiu nici dacă e corect să împart lumea în două. Aşa că, regret! Pentru fiecare rând pe care mi-aş fi dorit să-l pun pe hârtie şi nu am făcut-o pentru că am crezut că nu e prea dur pentru zilele astea. Pentru fiecare carte pe care mi-aş fi dorit să o citesc, dar nu am ajuns să o fac de frică să nu mă dezamăgească în final. Pentru fiecare melodie, pe care am catalogat-o înainte să o ascult, sau să o simt. Pentru fiecare desen pe care am vrut să-l creez, dar nu am avut tăria să cred că s-ar putea să fie totuşi bun. Pentru fiecare cuvânt pe care l-am spus, fără să realizez că rănesc. Pentru fiecare moment în care am crezut că sunt slabă. Pentru fiecare persoană pe care am făcut-o să plângă. Pentru fiecare secundă în care m-am gândit numai la mine. Pentru fiecare loc în care am spus că merg şi l-am ocolit de teamă să nu mă prindă şi să mă farmece. Pentru fiecare moment în care am uitat să trăiesc sau să visez. Pentru cei care nu preţuiesc secundele care trec şi care urmează. Pentru...

...pentru fiecare secundă în care viaţa mi-a demonstrat că e în regulă şi apoi s-a răzgândit! Rest in peace :((!

9 comentarii:

walktheline3203 spunea...

imi place cum ai incheiat...mai aveai multe de spus...distractiv, f bun si interesant :) ... nu mai avea insa sens sa scrii d atatea ori ,,pentru``...se subintelegea

Claudiu spunea...

Ai dreptate...cu totii ne dam seama prea tarziu ca viata poate trece uneori pe langa noi. trebuie sa fructificam tot ce e mai bun si tot ce ne dorim. good point:D let's start this year:D

bogdan spunea...

e foarte bun dupa parerea mea. intr-adevar cu totii gresim sau regretam anumite decizii din viata. dar mai bine sa regreti ca ai facut, decat sa regreti ca nu ai facut ceva. asta e kiki, viata merge inainte.
fruntea sus si fi tare ca o sa mai ai multe de indurat, defapt toti.
cheer up!
i love you enorm :* >:D<

Lexa spunea...

Mai bine te gândeşti înainte de 10 ori dacă e nevoie decât să faci ceva şi apoi să regreţi. Eu regret că nu am facut nimic din ce am scris în post, sau am facut lucruri greşite fără să realizez. Nu pot să o iau de la capăt, dar pot să-mi creez un nou început. That can be possible! so tnx for being next to me bro`...love you tootoo!

bogdan spunea...

Nu ai pentru ce sa-mi multumesti. E ceva normal. Pentru asta sunt prietenii >:D<
Eu oricum sunt de alta parare. Pierzi prea mult timp cand stai si te tot gandesti. Traieste clipa! dar cu cap ;)
I love you enorm :*

Lexa spunea...

doar îmi pare rău că la momentul potrivit am lăsat totul să se ducă, de frică să nu fie prea mult pentru mine, şi acum vreau să încerc să fac tot ce m-am ferit să fac atunci. I tought I could have a second chance. love you tootoo.

Anonim spunea...

din cate vad, regreti mai multe lucruri pe care nu le-ai facut decat lucruri pe care le-ai facut. atunci de ce te contrazici si spui ca trebuie gandit de 10 ori inainte de a actiona? nu trebuie gandit prea mult. ba chiar e foarte convenabil sa gandesti cat mai putin.

alice spunea...

foarte frumos scrii. succes in continuare

MadeInChina spunea...

regretul si teama lui priveaza micile nebunii si fericiri ori bucuri ale vietii. trebuie sa acceptam ca asemeni sentimentelor si trairilor si oameni vin si pleca. sa ne bucuram de ei si ele atat cat le avem iar cand nu or sa mai fie sa le pastram un loc in amintirea nostra.