vineri, 30 ianuarie 2009

Incompetenţă sau nepăsare?

Dacă m-ar fi întrebat cineva înainte să mă înscriu la jurnalism, de ce vreau totuşi aici, probabil răspundeam la fel ca până astăzi. Îmi place să scriu, de aceea mi-am dorit să cunosc cât mai multe proceduri prin care să-mi transform scriitura în scriitura adevărată. Dacă mi-ar fi spus cineva că mă voi împiedica pe parcursul acestor ani de facultate de oamenii incapabili să facă ACEL LUCRU pentru care sunt plătiţi, m-aş fi sucit la 360° şi aş fi ales cu siguranţă un alt domeniu pe care să-l studiez. Un domeniu în care să activez pe urmă cu drag, nu unul în care să-mi fie lehamite numai să mă ridic din pat şi să mă gândesc ce slujbă de rahat am. Poate că e bine că am ajuns aici, pentru că am descoperit de ce sunt capabilă şi de ce nu sunt. Aşadar ...RUŞINE! Ruşine pentru cei care au uitat de ce se află în faţa unui amfiteatru plin de studenţi.

8 comentarii:

Gabriel Toth spunea...

Eu nu cred că renunţam de tot la jurnalism, ci făceam pe dracu'n patru şi plecam în străinătate. Chiar dacă făceam foamea, măcar nu asistam la situaţii mizerabile, ca şi cea de azi!

Claudiu spunea...

Pe mine nu ma mai mira nimic. Oricum nici unul din cei doi nu a fost explicit cu ce trebuie sa facem...nici nu imi mai capul cu chestii de astea in uvt...

Lexa spunea...

Si lui Ludu i-a fost foame. Vroia sa spuna: " nici nu imi mai PUN capul...". :P :))

Laura Teodora spunea...

Nepasare crasa.

Cristian Vicol spunea...

Eu cred k ludu vroia sa zica BAT, adica ce o sa ii facem noi d-nlui Cretu

MadeInChina spunea...

Asta durerea in p*** fata de studentii din toate universitatile de la noi, aici macar nu e acuta. Respectul se castiga prin respect!

Anda spunea...

probabil ca imaginatia "scriitorului care este", dupa cum s-a descris pe site la postul unde lucreaza, l-a facut sa se piarda din nou in reverii. iti recomand sa citesti descrierea penibila, si atunci o sa te simti mandra ca esti cu 10 clase peste altii care sunt cica jurnalisti de succes.

cyberfaust spunea...

Curat misel.