luni, 13 octombrie 2008

E ca şi atunci când...

Arunc ultima filă din cartea despre tine. De ajuns. Nu mi-ai furat ca şi alţii visele, mi le-ai dăruit. Nu ai ascuns adânc în tine speranţa, mi-ai arătat-o cu primul pas făcut spre mine. E ca şi atunci când uit să trec de momentul prezent, de teamă să nu se piardă cu clipa ce urmează şi să rămână doar o amintire. E ca şi atunci când tu îmi acoperi ochii cu palmele, de la spate. E ca şi atunci când conştientizez că mă priveşti în timp ce dorm; ca şi atunci când mă trezesc dimineaţa şi te caut prin pat. E ca şi atunci când împărţim aceeaşi ceaşcă de cafea. Ca şi atunci când uiţi să mă îmbrăţişezi de rămas bun şi te întorci de la jumătatea drumului. E ca şi atunci când...

1 comentarii:

Alexandra Meglene spunea...

Scrii foarte bine si foate impresionant